Buzău International Arts Festival

23 aug-

20 sept

Rolurile voluntarilor

Location Guardians

Locatiile noastre intind peste tot prin oras, de aceea este important ca fiecare dintre ele sa aiba o echipa dedicata, pe intreaga desfasurare a festivalului.

Fie ca iti plac spatiile outdoor sau prefer sa lucrezi la interior, avem un rol pentru tine.

Voluntarii din fiecare locatie se asigura ca totul decurge fara incidente, indiferent de locul in care se afla, la orice ora: teatru, spatii dedicate concertelor, spatii dedicate proiectiilor in aer liber. Acestea vor fi principalele locatii ale festivalului.

Ce trebuie sa faci:

– sa oferi informatii

– sa ajuti la accesul publicului

– sa verifici biletele si invitatiile

– sa ajuti la pregatirea locatiilor pentru fiecare eveniment si sa te asiguri ca totul urmeaza sa decurga (aproape) perfect pentru public si invitatii festivalului

Timpul de lucru: ture de 4-6 ore/ zi. Ziua se incheie in momentul in care participantii au plecat si locatia este pregatita pentru a doua zi. 

Pentru evenimentele din afara orasului, timpul de lucru poate varia. 

Vei lucra cu: Location Manager-ul BIAF

De cati oameni avem nevoie?

– interior: 30 de voluntari

– spatii in aer liber: 40 de voluntari

– in afara orasului (pentru evenimente BIAF in deplasare): 20 de voluntari

Ce asteptari avem de la tine: atitudine prietenoasa, cunoasterea programului festivalului si a oaspetilor, forma fizica (deoarece va trebui sa ajuti la pregatirea locatiei), disponibilitate de a lucre indiferent de conditiile meteo, punctualitatea este foarte importanta, dar si abilitatea de a face fata evenimentelor neprevazute.

Echipa logistica

Organizarea BIAF presupune multe elemente de logistica: montarea ecranelor si a decorurilor pentru fiecare locatie, amenajearea salilor de teatru, a spatiilor pentru workshopuri si echipamentului tehnic pentru evenimentele din afara orasului.

Echipa logistica va trebui sa se ocupe de toate acestea, si de multe altele, asigurandu-se ca totul este la locul potrivit pentru toate evenimentele, sa transporte, sa instaleze echipamente si sa gaseasca solutii pentru orice situatie.

Vei lucra cu: Managerul de logistica BIAF

Timpul efectiv de lucru este flexibil, dar vei lucra in schimburi

De cati oameni avem nevoie: 10 persoane

Ce asteptari avem: capacitate organizatorica, atentie la detaliu, promptitudine in rezolvarea problemelor, forma fizica, deoarece postul implica multa miscare si transportul de aparatura grea.

Promoteri

Nu suntem nimic fara public, si de aceea acesta trebuie ca acesta sa fie bine informat despre toate evenimentele festivalului

De cati oameni avem nevoie: 30 de persoane

Vei lucra cu: Managerul de promovare BIAF

Ce implica: distribuirea de postere in diferite locatii, impartirea de flyere in oras si in locatiile partenere

Durata: 4 ore/zi, in schimburi, inclusiv inainte de festival.

Ce asteptari avem: cunoasterea perfecta a programului festivalului si a invitatilor, atitudine prietenoasa.

Guest Assistants

Persoanele ce le ofera oaspetilor nostri cea mai tare experienta de festival.

Va trebui sa intampini oaspetii chiar de la sosirea lor, sa le oferi toate detaliile legate de programul evenimentelor, sa participi la pregatirea pachetelor de bun-venit, sa recomanzi restaurantele partenere, cafenele, atractii turistice, sa verifici acreditarile si sa te asiguri ca fiecare invitat a primit un pachet complet de bun-venit si acreditarea corespunzatoare.

De cate personae avem nevoie: 10, fiecare persoana va avea in grija un numar de invitati.

Vei lucra cu: Guest Manager-ul BIAF.

Durata: 6-8 ore pe zi, variabil.

Ce asteptari avem: cunoastere perfecta a limbii engleze, atitudine prietenoasa, abilitati de comunicare si cunoastereala perfectie a locatiilor si a programului festivalului.

Echipa foto-video

In timp ce colegii tai lucreaza in alte departamente, vrem ca tu sa documentezi munca lor, dar si evenimentele festivalului, oaspetii si intamplarile speciale ale fiecarei zi.

Avem nevoie de fotografii si videoclipuri gata de publicare in fiecare zi la ora 11:00, pentru ziua precedenta.

Vom folosi materialele la realizarea after-film-ului BIAF, pentru a arata tuturor cat de cool este BIAF, dar mai ales ce super-echipa de voluntari avem!

De cate personae avem nevoie: 6 (maximum)

Veti lucra cu: Managerul Foto-Video BIAF

Durata programului: oricand se intampla ceva interesant, asa ca trebuie sa fii flexibil.

Ce asteptari avem; pasiune pentru fotografie si video, atitudine prietenoasa, cunostinte tehnice (va trebui sa editezi toate materialele inainte de a le trimite) si de asemenea, foarte important: sa detii propriul tau echipament.

experiența BIAF

Galerie foto